Kollo <3

Ja jag har varit på kollo i år igen. I år var det söra äventyrs kollo och jag vill bara säga det var jätte kul men inte mycket äventyr -.-
På lördag åker jag till Grekland, och då tänker väl ni såhär: Är hon pucko ser hon inte på nyheterna!? Men jo jag vet vilket läge det är i Grekland men jag bara längtar dit på nått sätt :)
Vet nu går vi lite ifrån ämnet kollo men har nt så mkt att säga om det förutom att jag träffade så sjukt sköna människor.
Den jag hängde mest med heter Lisa och hon var så himla snäll <3
Jag har bara två ord att säga just nu <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sotiz<3teja

Jag är en skön tjej som älskar musik. Har ett syskon och 2 föräldrar XD Alla som tittar plzz<3 <3 kan inte ngn kommentera? :3 Rea in my heart<3 Rea=Becka=My BFF

RSS 2.0