. . .

Hehe . . .
Kommer aldrig bättra mig när det gäller att blogga men lite då och då kan ju aldrig skada.
Igår var det skolavslutning och jag är lite upprörd för nåra i min klass ska sluta.
För dom kanske det inte är nångon big deal liksom men,
efter att ha träffat nåra av dom så mycket i 6 år så kan man ju bara inte låta bli att vara upprörd när nåra ska sluta.
Dom kanske inte kommer sakna mig men jag kommer sakna dom rätt länge framöver.
Jag vet inte riktigt varför jag tar dethär så hårt nåra av dom umgicks jag inte så mycket med men jag har alltid sagt sen ettan att vi är som en enda stor familj om någon försvinner blir det ett stort tom rum.
Själv vet jag inte om någon annan känner likadant, men jag kännde lite av en anorlunda kännsla igår på skolavslutningen igår, vi brukar ju prata men igår var det som för att dölja våra känslor. Dölja allting, alla verkade ha en annan känsla än lycka för att få sommarlov. Okej kanske inte alla men dom flesta.

Hejdå vi kanske inte ses på ett tag igen. (LoL)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sotiz<3teja

Jag är en skön tjej som älskar musik. Har ett syskon och 2 föräldrar XD Alla som tittar plzz<3 <3 kan inte ngn kommentera? :3 Rea in my heart<3 Rea=Becka=My BFF

RSS 2.0